Årsmøte i Vikhammer og Saksvik skolekorps

Vikhammer og Saksvik skolekorps avholdt årsmøte onsdag 17.februar. Ingvild Ulvik ble valgt til ny leder for korpset.

I styret har hun med seg Grete Thobroe som nestleder, Anders F. Nordhaug som sekretær og Atle Westby ble gjenvalgt som kasserer.

Eva Marie Sandnes og Kerstin Leistad fortsetter som henholdsvis leder for musikkfaglig komité, og leder for Økonomi/dugnads- komité.

Samtidig kom Anne Heidi Holthe og Charlotte Wulff inn i styre som henholdsvis leder for komité for forvaltning av korpsets eiendeler, og leder for komité for turer og arrangement.

Nestorer takket av

To nestorer i Vikhammer og Saksvik skolekorps ble takket av for lang og tro tjeneste.

Berit Svestad har vært korpsets leder de siste 5 årene, og før det var hun leder for musikkfaglig komité. Marianne Reitan har i en årrekke vært leder for komité for forvaltning av korpsets eiendeler og komité for turer og arrangement. Marianne er nettopp tildelt Norges Musikkorps Forbunds hedersmedalje for sitt arbeid for fremme av skole- og amatør korps, skriver Vikhammer og Saksvik skolekorps.